10.21.2009

...a day in the city...









Akte in tidigt till stan igar, det var en underbar dag...soligt o harligt. Efter en vecka med regn sa var det skont att njuta av solen igen!
Borjade dagen med att forsoka vara produktiv pa Barnes & Noble....letade efter bocker....skulle sitta en stund o studera lite.........men ! Harliga B&N....som har alla slags bocker o har ett stort harligt cafe dar man kan kopa kaffe o sen satta sig ner o lasa en stund har fortfarande pa AC'n.....pa max! Jag satt dar o huttrade...kopte en stor kaffe...men det hjalpte inte....sa efter kanske en timme sa var jag tvungen att ga ut...........aaaaaaaaaaaaah! Det var varmare ute....
Well well!
Sa jag spenderade resten av min tid vid Uninon Square...i parken...vid parken....
De har ofta sma marknader sa jag gick omkring o kollade vad de hade att salja...
Ovan ser ni lite av det jag sag....
En massa Obama-shirtar....
Fick reda pa...EFTER jag hade lamnat Manhattan o akt hem att Obama hade vart i stan! Jaha!.....dar ser man! Jag fick inte hans sms....
Men en harlig dag var det iallafall....med eller utan Obama!

No comments: