10.23.2009

Christmas is here........


...enligt "Pier 1 Imports" iallafall...kunde inte lata bli att slanga upp min kara Blackberry o ta lite kort..darfor e korten inte dom basta!! But u get the point...hoppas jag?? Affaren var smockfull med juldekorationer....
Jag var lite radd nar jag in genom dorren....tankte att jag vander om de har borjat spela julmusik. Som tur var hade de inte det! Men de obligatoriska lukterna var dar.....kanel-ljus o andra starka lukter som jag absolut inte klarar av.






Var tog alla Halloween-sakerna vagen??......Halloween har ju inte ens varit an....???

8 comments:

ÅSA said...

Wow....precis som jag tänker mej shopping i USA...allt och lite till! :)

Lillen... said...

Gick in på Blomster landet: Merry Christmas stog de!!! Eeehhh....plus julgranar o sån skit.

Anonymous said...

"Julgranar o sån skit"
Lillen då! Lite respekt inför julen ;-)
Men varför börjar de så tiiiiiiidigt? Snart så sätter de väl fram juldekorationerna i augusti! :-p

❤ Johanna

Camilla said...

Himmel vilken massa grejer! Ar det en rosa gris pa oversta bilden? Undrar hur den hamnade blnd julgrejerna...hm
Det ar lite val tidigt tycker jag, men det ar val bara att gilla laget..
Kram

Caroline said...

Asa-...jodu...o detta ar bara borjan! Vanta tills efter Thanksgiving......da jaklar drar det igang pa riktigt!

Lillen-jodu...here we go go go go go go ........ga ner pa stan o jaga pensionarer med skarbrannare!;)

Johanna-...ja...ungdomen idag!! Ingen respekt for nanting!!

Caroline said...

Camilla-japp...det ar en rosa gris...o sa ar det en gron fagel dar ocksa!! Alla djur far vara med alltsa..;)
Javisst ar det tidigt! Jag hinner inte med kanns det som!

Anonymous said...

Där vill jag var....Vill ha allt...
Mallan

Caroline said...

Kom hit Malin...sa kan vi julhandla tillsammans!! Hade d inte vart kul????.....