5.30.2011

Memorial Day...

= helgdag!
o vad jag gjort idag???
bestamde mig for att moblera om i kontoret...
har lange velat bli av med det stora databordet...
sa idag nar jag stod darinne o kande inspirationen komma over mig slangde jag ut skiten!!
hepp....
vi har den stationara datan kvar...men anvander den knappt...sa nu star den pa ett mindre bord o vi har mer utrymme...
harligt!!
nagon gang i den narmsta framtid sa ska vi helt moblera om o gora om kontoret till ett litet mysrum..
da ska den gamla datan bort....(maste bara spara allt vi har pa den datan forst)...
bort med allt otympligt...
o in med en mysig liten soffa, tv o lite annat ....
har ocksa lagat en god middag....samtidigt som jag moblerade om....
o sa har det varit ca 32 grader varmt!!!!!!!!
o vi har ingen AC....
det ni... 

No comments: