5.31.2011


har pillat i Photoshop igen...
ska lagg upp bilder pa hemsidan lite senare..
annars har jag en ganska lugn dag...
ja.....efter att ha fatt en smarre slang av nervositet pa banken alltsa!!
gick dit i morse for att satta in lite pengar...
sen skulle jag kolla vad som fanns pa kontot..
"Your card can not be read at this moment"..fick jag ett antal ggr...
efter 5e gangen gick jag for att fa hjalp o de sa att kortet var sparrat!!
ummmm???
sa jag fick nan pa telefonen o forst sag det inget fel....oftast far man nan som bara verkar lasa innantill fran en lapp o nar man fragar nat som ar utover det vanliga sa har de ingen aning om vad man pratar om!!
men fick till slut tag pa nan expert o enligt honom sa sparrade de kortet pga "some suspicious activity"...
o det skulle va ett kortkop som jag gjorde for nan vecka sen...
nar han fick veta att det va jag som hade gjort det sa va allt frid o frojd!!!
men borde dom inte kontakta en innan de gor nat sant??
well well....
nehepp...nu ska det bli lite mat...........
kram!!!

No comments: