2.21.2011

satans parkele...det snoar!!

... o mina smaklokar strejkar!! Yuup....ar forkyld IGEN!!! Sa som sig bor sa kan man ju inte sova sa najjss..nar man haller pa att hosta som jag gor....man hostar o hostar o ber innerligt att trottheten ska ta over....but nope!! Not gonna happen!
Sa har sitter jag i ottan, o ser pa nar snon faller....
Fantastiskt vackert...men jag ar sa satans parkele trott pa det....Vi har haft det sa underbart varigt over helgen...o nu sno!
Well well...nu far iallafall the Tea Party nutsos nat att diskutera....."Global warming? But what about this snooooow??"........NUTSOS!

Som jag namnde ovan sa har smaklokarna gott o gomt sig nanstans...synd det for mannens syster kom hit igar kvall...o med sig hade hon "Seviche Mixto"...som en sallad gjord av rakor, blackfisk o allt annat underbart gottens tottens!!! Love it...men jag kande ju ingen smaaaaaaaaaaaaak!!
Jaja...va e en bal pa slottet??
Nej...har blir inga barn gjorda.....dags att ta tag i dagen...........ZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZ....... :)

No comments: