10.05.2010

Me so tired...

Som sagt, jag e trott!! Sa trott att jag ser i kors.......
Men nu hamnade jag har framfor datan igen....som det kan ga! Jag gick upp tiiiiiiiiiiidigt imorse, kl 4.45 blev jag vackt....da kanner man att man lever vettni!!!
Foljde med mannen till hans morgonpigga klient, sen stack jag ivag o hamtade mitt nya pass. Jag var forst in pa "Ambassaden"..om man nu kan kalla det for det nu....??...o sa va jag forst ut!
Kan bara namna att jag ser alldeles graslig ut pa passfotot...............som tur ar ser man det  bara nar man reser....o 5 ar framat innan man maste fornya det igen!
Sen sa trotsade jag det blasiga o regniga vadret o vandrade omkring i i stan lite!
Plotsligt sa befann jag mig pa HM...sa det kan ga!! 3 leggings o 2 trojor fick folja med hem! Alltid kul att komma hem med en liten pase fran HM...
Gasssp....
Horrni...jag gar o lagger mig!!!!! ZzzzzzzzzzzzzZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZ.....

No comments: