5.16.2010

Saturday fleamarket....


5 comments:

anna of sweden said...

Fina bilder! Vilken fleamarket är det? Så du har bott i Harlem? Det skulle jag också kunna tänka mig. :)

Var är det du bor nu?

Caroline said...

Hej Anna! det var en fleamarket pa 102nd St...& Riverside Drive! Inte sa stor...men det var kul att fota lite!
Vi bodde pa 115th St o 1st Avenue, Spanish Harlem,....precis vid en skola sa det var lugnt o tyst..oftast!
Nu bor vi pa Staten Island, pa en harlig gata med manga Victorianska hus. Men som sagt, jag saknar Spanish Harlem! ;)

Anonymous said...

indersÄäääääääälskar loppmarknader!!!
(Snygga paljett-skor :-D )

KRAM! ☆ Johanna

Caroline said...

JOhanna-jag angrar nastan att jag inte kopte dom. Dom sag sa fiiina ut o solen...glittriga o fiiiiiiiiiiiiiiina!

anna of sweden said...

Aha. Staten Island är fint. Har i och för sig inte sett så mycket mer än gatorna man kör för att komma till färjan. Men de är väldigt fina.