5.19.2010

Roaaaaaaaaaaaaaaadtriiiiip!

Eller ska kanske kalla det "busstrip".....
Har insett att om jag ska fa mitt pass fixat den har sommaren sa far jag pallra mig till Washington DC....!! Ett tag trodde jag att jag var tvungen att aka dit en andra gang for att hamta passet nar det nu blev klart....men sa fick jag svaret om jag betalar ca $10 sa far jag det skickat till NYC...till fd Svenska Ambassaden!! Sa det e ju positivt....vem har tid o pengar att aka fram o tillbaks till Washington?? Not me...not now!!
Sa nu ska vi ta en "Boltbus" till Washington, fixa passet...kolla till Obama ...kanske stanna over pa hotell en natt o sen pipa ivag hem igen!! Hej hopp!
......annars far jag sitta har o kolla mitt mail hela tiden for att se nar jag far tillatelse att komma in o fixa passet har i NY....who knooows when that will be!!??

No comments: