5.02.2010

It's here........

Luftfuktigheten.......det ligger aska i luften! Verkligen! Detta ar ju bara ett smakprov vad sommaren har att bjuda pa....it hasn't even started yet!!
Men...jag valkomnar varmen. Vill slanga pa mina sandaler o sticka till stranden....! Inte bara sandaler...det blir ju nat pa resten av kroppen ocksa! Aven om det finns nakenbad nanstans....

Iallafall, spenderar dagen pa Chambers Street...i Tribeca. Mannens syster bjuder pa sondagsmiddag, o jag har bakat min chokladtarta! Som jag ska lagga ut recept pa...nan gang!
Fick hora av mannens klient att min tarta ar valdigt kand o omtalad....den har till o med blivit namnd i en tidning! I Fordhams University Magazine....tror jag! Jag ska fa en kopia..!
Vi far val se vad de sager! Kul!

Jag har uppgraderat var elektronik har i hemmet.....det blev en HP Laptop......vit......underbart fiiiiiiiiiiiiin! Jag sager som min kara moster sager om sin bil...."Jag har platkarlek"...eller jag skulle val saga "Jag har elektronikkarlek"!
Den ska bli levererad imorgon.....tror ni jag kommer att sitta o titta ut genom fonstret hela dan ellllllleerrrr??
Sa nasta gang jag skriver sa blir det fran laptopen.................iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!


Ha en bra sondag........kram pa er!

No comments: