5.05.2010

Aaaaaaaahhhhhhhhh...

Me + HP Laptop=......true loooooove!

Den "vikbara" (tack farbror Kurt... ;) datan kom i mandags. Satt o vantade heeeeeeeeeeeeeela dagen pa att fa den levererad.....UPS kom inte forran kl 6 pa kvallen! Gaaah! Men fin va den iallafall nar jag packade upp den...! Vit o "sleek".....!
Men sa skulle jag ju ga in pa natet....o sa funkade det inte saklart! Det var sent pa kvallen sa jag kunde inte ringa for att fa hjalp....det skulle ju bara vara SAAAA latt att kunna ga in pa natet. Men inte da!
Men igar sa fick jag det fixat...hade fel kod....oh well!
Sa nu e jag online and all is well!
Detta ar min forsta laptop....o det kanns hur skont som helst att inte behova sitta "pa kontoret" hela tiden...jag kan ju valja om jag vill sitta pa kontoret eller i soffan............or wherever!!!

Passade pa att ga in pa svt.se for att kolla pa "Ah Herregud" med Jonas Gardell....valdigt intressant! Sen sa sa passade jag pa att kolla pa forsta avsnittet pa "Infor Eurovision Song Contest"......
Ja...vad kan man saga! Alltid kul att se va olika lander bestammer for att skicka som representant....Men allvarligt! Manga lander sjunger ju pa engelska...for att fa nan chans for att vinna! Men...man borjar ju undra vem det e som skriver texten! Det ar ju som om de bara slanger ihop nagra ord som later bra.......jag ska lagga ut en lat sa ni fattar vad jag menar! Aven om laten kanske later bra...men sen nar man borja lyssna pa vad de sager.......weeeiiiiirrrddd!!

No comments: