5.26.2009

Hej hopp!

Langhelgen ar over, kom hem i mandags kvall......har haft en harlig bortahelg far jag saga!
Skriver mer kanske om helgen....men jag kom pa en sak som hande i lordags nar jag o katten Bono satt o vantade pa att mannen skulle sluta o jobba!
Vi var i bilen o jag chattade med lillsyrran pa mobilen nar jag tittade ut genom fonstret o sa en hop med manniskor ga forbi....o bakom dem kom Hugh Jackman gaende.......u know....."Wolverine"- "Australia"-Hugh Jackman!!!!!!!!!!!!!!! Bara sa dar!! Kul! Innan dess sag jag Amy Pholer fran Saturday Night Live, "Baby Mama" o massa andra filmer.....hon bor i samma byggnad som en klient till oss bor!! Love her!
Detta fick mig att borja tanka pa vad for andra kanningar jag har sett i mina ar i NY!! Jag satt till o med skrev ner nagra namn......so here we go:

Mike Myers
Russell Crowe
Tom Cruise & Katie Holmes
Jay Z & Beyonce
Liv Tyler
Gwyneth Paltrow & Christ Martin
Harrison Ford
Calista Flockhart
Ethan Hawke
Julianne Moore
Hillary Swank
Filip Seymore Hoffman
U2
David Blaine
Elvis Costello & Diana Krall
Christina Ricci
Kate Hudson
Eric Stoltz
Q-tip
Andy Samberg
Kristen Davies
Kate Winslet
Alan Rickman
Jerry Seinfeld
Carson Kressley


mm.................guuuu va ja "namndroppar"..........hehehhe!

2 comments:

ÅSA said...

Hörre du du...hädan efter ska du vara beredd med kameran...kan ju dessutom tjäna pengar på sina bilder :)

Caroline said...

Asa-.......tror du inte jag dok efter kameran?? Men jag var inte snabb nog!! Oh well.....nasta gang kanske!?;)