4.01.2009

Seriously???

I really really don't like my Tivo right now...or again I should say. Har den installd pa att spela in American Idol o en hel del andra program....brukar oftast funka. Men ibland flippar den ur o spelar in nat helt annat....eller bara en del av ett program. Jag hade en hel del att gora idag o pa kvallen....sa jag lat Tivo'n spela in American Idol...sa jag kunde se det senare pa kvallen...nar allt hade lugnat ner sig......
........
Nar jag antligen fick satta mig ner for att se vem som skulle bli hemskickad.......sa har min kara Tivo bara spelat in en halvtimme.....Sa nu far jag soka pa natet for att se vem som blev hemskickad!!!

Ps....Why do they have Play/Singback when they sing as a group??? Even though the group-singing is just for timefiller on the result show..but isn't the whole live-thing the whole point of the competition??
It bothers me......

No comments: