4.11.2009

Blota fotter.....

...har jag!
Det ar inte sa att jag har svettats utan att vi har vandrat runt i osregnet hela dagen.....jag har lekt guide o Borasarna har shoppat. Den har gangen gick de los pa Canal Street i nagra timmar, kusinerna forargade nagra butiksforestandare nar de stod o provade solglasogon, de tog for lang tid pa sig verkade det som....sen va den provstunden slut. To say the least...we took our business elsewhere....
Det inhandlades vaskor, balten, klockor, solglasogon, scarfar....o allt annat mellan himmel o jord.
Vi plaskade vidare till Little Italy dar vi intog en underbar lunch....Spagetti Carbonara.....mmmm!
Efter att ha atit oss matta o torkat....lite iallafall, pep vi ivag till Macy's o alla andra affarer runt omkring. Manga av Borasarna spenderade ett antal timmar inne pa Victorias Secret...
Vi var antligen fardiga vi halv 7.....o da hade vi varit i farten sen kl 10 pa morgonen!
Vi tog tag nerat till Chelsea, tog bussen ut till Chelsea Piers o bowlade en omgang....JAG VANN!!!

Nu ar jag o mannen antligen hemma....nu ska jag ta en varm dush o ga o lagga mig. Imorgon kommer ganget hit.....

5 comments:

ÅSA said...

Hallå där! I´m back in town :) Jisses va många ´Boråsare ni har på besök, låter trevligt! Du verkar vara en bra värdinna och guide, ringer dig när jag kommer till NY, ha ha... Hoppas att ni har det riktigt trevligt, hur länge stannar gästerna??? Kram

Caroline said...

Hej Asa! Dom aker idag tyvarr, ska in till stan o vinka hej da till dom! Har du haft en trevlig pask?

Lillen... said...

Men!! Åker dom idag?? Trodde de va imorgon, där fick jag! Men ni har ju bowlat...sketa kul ju=) O fått blåsor på fötterna, gått i regn....du får se de positivt!;) Hur blev kladdkakan?? Du vet vart jag finns om de känns tomt! Love you!

Lillen... said...

Glöm inte o lägg upp en maaaassa bilder!!=)

Caroline said...

Asa-jag staller garna upp som guide....bara jag far ta en paus da o da......?