9.22.2008

....Fota........

AAaahhh...va underbart det ar nar man far inspiration till att bara ga omkring o plata......pa folk...byggnader....mer folk......mer byggnader. Har insett att jag ar totalt foralskad i alla dessa "brownstones" som finns overallt har i NY. Strosade omkring pa eftermiddagen idag o kom in pa en gata som var nastan som en atervandsgrand....ganska ovanlig har!! Jattemysigt....fick en kansla att jag gick i "The Alienists" fotspar.....alldeles underbar bok skriven av Caleb Carr.......den utspelar sig pa 1800-talet i NYC........
Sa jag platade....platade...o platade!!
Ska ladda ner fotona till datan.....snart!!! Men jag tror jag ska avsluta filmen som jag borjade titta pa..."Gosford Park"...forsta gangen jag sag den sa tyckte jag att den inte va nat att ha.......o det verkar som om jag tycker det fortfarande.Dar ser man!!! Da kanske jag skulle ga o lagga mig??? Ska pussa min lilla katt Spotty...o sen ga o lagga mig o gosa med karln min...........
God natt pa er gott folk!!!!!!!!!

No comments: