12.11.2011

Grinch-varning!!!!
idag ar jag inte alls pa humor...
nada julkansla har jag heller...
har ju pyntat o allt...gorfint ar det...
men julkanslan infinner sig inte!!
julmusiken star pa hela dan...nada...
kollar pa min favoritfilm..Home Alone II....
nada!!!
jag vet ju varfor jag kanner sa har....
men jag vill liksom inte saga det hogt for da kanske det blir alltfor "real"....
nej det blir till att ta sig i kragen, kicka sig i arslet....
kan ju inte helt deppa ihop sig....
har ju min alskade make...o mina katter som alltid blir bortskickade nar vi ska ivag...
inte for att dom vet att det ar jul...men ....u know...
Svenska Kyrkan i New York visar Kalle Anka pa julafton...
o restaurangen Aquavit har julbord....
sa liiiiiite svenskt blir det nog till jul iallafall........
men......har fortfarande inte vagat lyssna pa Jobacks julcd!!!!

:))))))

No comments: