7.08.2011

Konsten att vara punktlig ar ganska svar for vissa...
Speciellt for familjen Peralta!!
Det markte jag ganska ofta nar jag o mannen borjade "dejta"...
(mannen sjalv ar alltid punktlig...men resten...oy vey!)
Otaliga ggr har man fatt vanta....i timmar....
Nar man val far tag i personen man vantar sa sager dom..."oooh I will be there in 10 minutes"...
o sa gar det en timme till!!!!!!
det gor mig ursinnig!!!!
Var i samma situation idag....
skulle traffat Vincents syster 11.30....
......
..........
Klockan 1 kom hon svassandes vettni!!!
O dar har vi statt o vantat ....i en tryckande varme!!!
Arrrgghhh....
Oh well....what can u do??


Pa tal om varmen.......
Tempen va inte sa hog idag men VILKEN tryckande varme!!
Trodde mitt huvve skulle explodera!!!
Sent pa kvallen borjade det aska antligen....
sa nu har det lattat!!
Jag haller pa att packa lite...vi ska ivag till New Jersey i 2 veckor o vara hus/hund/katt o poolvakt!!!!!
 New Jersey-Familjen har utokat....
Lilla kisekatten Cooper har fatt flytta in...10 veckor ar han.....jag tror jag dor av lycka!!
Jag far gosa med en kattunge igen!!!!
Sa nu ar det 3 katter o en hund...man vet aldrig ..kanske finns ett marsvin eller en fisk nanstans...
U never know with the Mazella family!
Men sa skont det ska bli att ha tillgang till pool i 2 veckor....
Kommer nog fa simhud mellan tarna!!
Kram pa er!!
And off we go to NJ!

No comments: