7.17.2011

Heja Sverige!

Tjejerna drog hem brons igar....
Jag satt med min "Sverige" keps o hejade pa....
Jattekul!
Sen var det pool for hela slanten....
Menyn for kvallen: Grillad kyckling, ruckola/vattenmelon o fetaost sallad....bruschetta o farskt brod...
Sen sa degade vi framfor tv'n pa kvallen...kollade pa "Insidious"...
FREAKY SCARY!
Satt mest bakom min kudde o tittade mellan fingrarna...
En annan freaky grej...:
Vaknade imorse av att jag horde hog musik pa i huset....
tankte att det bara var en vackarklocka som nan glomt att stanga av
men nar jag vrakte mig ur sangen o gick ner pa 1sta vaningen horde jag att musiken kom fran husets stereo (de har hogtalare i hela huset...aven ute vid poolen)
shit....hur fan har den satts igang???
sa jag fick ga ner i kallaren (ganska freaky efter att ha kollat pa den dar filmen..) o stanga av hela skiten....
stackars grannar.....de ville nog inte hora partymusik sa tidigt pa morgonen.....



No comments: