6.22.2011

One more...


Idag fyller tjejen i mitten, Nina, 12 ar.....
Happy Birthday Bean!!!
(har forresten varit nanny for dessa tjejerna nar de var sma.......)
oh how time flies!!
o nu tror jag att alla juni fodelsedagar e over....
hoppas inte jag har glomt nan...
lade inte in inlagg nar min kara van Nettan fyllde ar i borjan av juni o nar mannens syster fyllde ar...
well well!!
2 dagars ledighet for mannen, sa vi stack ivag pa bio igar o sag "Super 8".......
o den filmen var verkligen....eeeh....super!!!
idag nar jag vaknade o skulle stracka pa mig pang! sa det o dar fick jag nack/axelsparr!!
fick verkligen spasm!!! fick nastan panik sa ont gjorde det!
men som tur ar sa hade jag mannen hemma som fick mig till att gora olika ovningar...stretch o sant....sen masserade han nacken!
%^&&*()*&^%&*() ffffffffffffffffff.......va ont det gjorde! men nu kan jag iallafall blinka utan att hela kroppen snor ihop sig!
sa det blir inga bravader idag...far avboka lindansen o bungyjumpingen!!!!
;)
kram pa er.........

No comments: