5.19.2011

E ni redo???


hehehhe...
vet inte hur ni har det hemma i Sweden men har i USA ar det dags for "judgment day" pa lordag...
enligt nagra...
i nagra ar nu sa har en viss Harold Camping predikat om att den 21 e Maj sa e det dags....
jag har ibland lyssnat pa honom pa radion, man blir ju nyfiken hur han kom fram till just den 21 e Maj, 2011?? Han har namligen raknat fel forr...forra gangen var det nan gang 1998 som det skulle handa...
hur han bortforklarade sig efter det vet jag ej..
och nan forklaring om hur han kom fram till detta datum kan jag inte saga...nat om att han la ihop det aret med den versen o psalmen ...delat med nat ar i bibeln....
sag bilen (ovan) nar jag stod o vantade pa bussen en dag, o ser mer o mer plakat o stora affischer om just detta...
ser aven folk vid tag som star med plakat pa brosten o de ger ut lite "reklam" .....
en annan bara suckar o fortsatter med min dag....
undrar vad som ror sig i dom hjarnorna pa sondag.....eller efter kl 6 pa kvallen (nan slangde namligen ut att vid 6-tiden pa kvallen skulle det handa)......
let the fun begin!!!!!


No comments: