4.23.2011

Ich bin proppmatt....

Oy vey....
Blev en hel del mat igar alltsa...
"Sopa de queso"....
O stekt fisk med ris o sallad.........
Sen skulle det bli dessert pa det...
Men jag orkade inte...da hade jag nog fallit ihop i en hog...
Pa vagen hem pep vi till mataffaren....speedade igenom. Har nog aldrig handlat mat sa snabbt, men va gor man inte nar man standigt hor i hogtalaren " we are closing in 10 min, if you haven't picked up your last items,please do so........NOW!!"...
Nej de va inte riktigt sa aggressiva...men jag kande mig lite stressad...
Sa kan det ga nar man aker o handlar vid midnatt!!

Idag fick vi hem lite filmer fran Netflix, saaaaaa snallt av dem att skicka hem lite filmer till oss....





sa nu efter en pastamiddag blir det till att jasa i soffan....
kram pa er!!

No comments: