3.07.2011

Borta....

..kanns alldeles underbart nu nar varken i skallen har forsvunnit...kanner mig som en manniska igen!
har varit en hel del stress de senaste 2 veckorna o det satte sig i nacken.....blanda det med att jag skippade morgonens kaffe....=huvudvark!
kande mig valdigt trott i kroppen o nar jag o mannen hade atit en tidig middag sa krop jag ner i sangen o slocknade fort som fasiken....o vaknade 3 timmar senare...
kanske inte sa smart att sova 3 timmar sadar mitt pa dagen...men min kropp behovde nog det!!
nu ska jag bara se till att somna ikvall sa jag kan slapa mig upp i tid imorgon...ska namligen hamta en klient pa Laguardia Airport...sa vi far inte vara sena!!
God Natt pa er darute....whoever you are....

appropa det...kan ni inte skicka en liten kommentar o beratta vem ni ar....ser ju att ni kommer fran lite olika hall i varlden....but who are you!!???

No comments: