2.03.2011

Old??

Meee...??? Nooooo???? Men jag kande mig gammal nar jag gled ivag till banken imorse...fy faaaaaaaaaaasiken va det ar halt pa olika stallen. Det ar ju lag pa att folk ska skotta o salta/sanda sina trottoarer......men det ar ju en del som inte foljer den lagen!
Well well....en annan trippade ivag iallafall....o jag kom hem utan att ha satt mig pa rumpan en enda gang! Hepp hepp!

Kom hem o lilla far ringde mig pa datan...genom Yahoo! Smatjatade som vanligt, o jag kom antligen pa att fraga efter en mailadress till pappas kusin Bertil. Bertil o nagra andra fick ihop ett slakttrad for nagra ar sen, o vi har manga svensk attlingar har i USA...

Fick en massa adresser o telefon# nar jag forst akte till USA...for ca 14 ar sedan. Folk ville att jag skulle kontakta slakten har....men det var inte det forsta jag ville gora nar jag kom dit. O efter en tid sa glomde jag av det!
Men nu sa....nu fick jag ivag ett mail till Bertil sa nu far vi se vad jag far tag pa!
Har bara traffat en slakting fran denna sidan, o detta var maaaaaaaaanga ar sedan. Kommer svagt ihag att jag o mina kusiner pa min farfars sida traffade Heather, slaktingen ifraga....o vi akte till Liseberg!
Det var nog allt jag kommer ihag!
Hehehe....

No comments: