2.11.2011

mmmmmmmmm...

Inleder helgen med en laaaaaaaaaaaaaang tupplur....
Det var inte alls planerat...utan det bara hande....men sa hade vi ju gatt upp kl 5 pa morgonen ocksa...sa det va ju inte sa svart att domna bort en timme eller 2....
Vad hander i mitt liv da???
Ummm....det ar februari...o det ar lugnt..valdigt lugnt!
Inga storre bravader...
Ska ta tille i akt att byta ut min mobil jag kopte for mindre an 2 veckor sen...forra mobilen flippade ut totalt o dog...! Sa jag var tvungen att kopa ny....det blev en "Smartphone"....i det mindre formatet...min planbok tillat inte den telefonen jag egentligen ville ha....so I settled!!
Nu i helgen, innan Alla Hjartans Dag sa har "TMobile" ett specialerbjudande...man far en valfri "Smartphone"....helt gratis!
Sa jag piper in imorgon o byter till den jag egentligen vill ha...."MyTouch 4G"....hoppas bara den finns kvaaaaaaaaaaaaar!!
Pa onsdag drar vi ivag till NJ igen, hus-katt-hund-vakt igen! Den har gangen tar jag med mig min lilla katt, Bono....vi far se hur det gar med de andra katterna..
Gaaaaaaaaasssp....nehepp...nu far jag skarpa mig! Ha en underbar helg.....

No comments: