1.08.2011

We're back...

Kom hem som planerat i fredags. Nada forseningar, swishades forbi Immigration o Baggage Claim...tutade fort hem i en taxi...slangde mig i dushen o sen dok jag ner i sangen o somnade snabbt som attan!
Vaknade kl 4.30 am....klarvaken men med en dunkande huvudvark! Fick i mig lite vatten, en pepparkaka ...o 2 Advils o sen dok jag ner i sangen igen...3 timmar senare vacks jag av maken o varken var Poff! borta!!! Harligt!
Vi pep till en klient i Queens o skulle darefter ha hamtat katterna som bodde hos mannens syster over jul...men hon var inte hemma sa det far bli imorgon istallet! Vi stack da ivag for att handla lite mat, vatten o pepparkakor kan man ju inte leva pa lange!
Nu ar vi hemma, o jag har packat upp allt....jag snarkade till en stund i sangen ocksa! Myyyysigt varre!
Jag ska lagga upp liter bilder fran var superharliga julsemester liter senare....nar datan vill samarbeta!
Kram pa er allihop!

No comments: