1.26.2011

Vilken uuuunderbar dag...

.....jag hade igar...NOT!
Kande mig lite "off" pa morgonen...men vi hade ju lite att gora igar sa jag fixade till mig o vi akte in till stan. Markte ganska fort att jag nog inte skulle ha akt bil....jag blir latt aksjuk om jag far lite huvudvark o sant. O huvudvarken kom....o den stannade till o med efter jag tog 2 Advil's! De va inte Advil Liquid Gels tyvarr....efter att ha gjort en massa aranden o matt skit sa tankte vi att jag nog behovde mat i magen! Jag var hungrig..men anda inte. Akte till restaurangen, bestallde maten....men nar den val var framfor mig fick jag inte i mig nat. Yr i huvvet...o allt sant!
Sa vi packade ihop maten, betalde o stack ivag for att handla mat....jag irrade omkring  nog i en timme....fick nog inte med mig halften av vad jag egentligen hade tankt att kopa....
Mannen forsokte hjalpa men han ser inte in i min hjarna...dar jag hade min lista! Jag e saaaa smart...;)

Val hemma, nagra timmar senare fick jag i mig en bit av ett plommon o sa tog jag 2 Advil....Liquid den har gangen.....tog en varm laaaaaang dush.....o sen sa.....kanske 10 min senare hade varken forsvunnit o jag fick i mig mat!!! Underbaaaaaaaaaart!!
Konstigt hur det kan svanga sadar.....

No comments: