1.31.2011

I HEART NETFLIX!


Det blev 2 dokumentarer via "Netflix" i helgen, "The Cove" o "Cropsey"...
Jag blev nyfiken pa "Cropsey" eftersom det handlade om forsvunna barn pa Staten Island pa 60-70talet...skrammande men intressant. "The Cove" har jag lange tankt att titta pa men det har aldrig blivit av...forran nu ikvall! Kort o gott handlar den om delfiner o hur man i en stad i Japan (Taiji) livnar sig pa att slakta dem...
Skrammande, hjartskarande, upprorande....
Men absolut sevard!




Fick en glad overraskning nar jag kollade omkring pa vad "Netflix" hade att erbjuda vad det galler att kolla pa film direkt pa datan!! "Luftslottet som sprangdes" har kommit ut....
Weeehaaaww....skulle ga o se den pa bio har innan vi akte till Sverige i julas...men vi hann inte. Sa det blir till att satta sig med laptopen en kvall o njuta.....myyyyyysigt!

Nej nu maste jag slanga mig i bingen sa jag far min skonhetssomn!Kram pa er!!


No comments: