12.13.2010

Well....

.....kunde val anat att jag ocksa skulle bli forkyld!! Mannen akte ju pa en forkylning....
Idag pep vi in till stan, lamnade tillbaks en persienn pa IKEA i Brooklyn, klippte mig i Chelsea, skickade ivag ett paket i Upper West Side, o inhandlade kattmat for 3 veckor i Bayonne, NJ! Vi klarade av en hel del tycket jag! Allt medans jag madde skiiiiiit....
Nar vi kom hem lag det 2 paket vid dorren...ett paket inneholl var lilla "Flip Video Camera"...o den andre var en ny DVR for var tv...DVR'en som vi har har blivit lite konstig! Sa jag fick en ny..helt enkelt!
Imorgon ska jag prata med storasyrran,  hon ville bestalla nat ....sa det far nog bli av imorgon om de ska komma fram innan vi aker!! Ingen snigel-post alltsa..utan...FEDEX! Ska ocksa ta det lugnt o kurera mig...vill inte ma sa har nar vi ska flyga....

Nu ska jag  kura upp i soffa, slanga pa mig en filt, ata nagot o kolla pa "The Holiday".......
Mys alltsa.....


No comments: