12.28.2010

Long time...

no write....
Vi kom fram valbehallna den 17e...hade vi akt en dag senare hade vi suttit fast i London....blev hamtade av svagern o mina sota underbara systerdottrar. Synd bara att jag var helt dod pga min forkylning...jag fick ga o lagga mig o sova direkt nar vi kom till Kungsbacka. Efter det va jag pa G....jag fick mysa med tjejerna o min syster o pa lordagen pep vi ner till Olofsbo till mina foraldrar....dar det blev mycket kramande o pussande! Men vi kunde ju inte sitta dar o hacka....vi pep in till Falkenberg till min lillasyrra Emma o hennes pojkvan Kenny....eller nu ar dom forlovade....sa det ar inte flickvan o pojkvan langre! Harligt!
Det var ett jaklans flangade innan julafton..som det brukar bli. Kopa mer julklappar till julklappsspelet...sla in julklapparna...fixa julmaten...
Julaftonen kom....o stackars mamma fick feber o lag dackad hela julaftonen o juldagen. Pa annandan akte jag pa det...dagen efter min man o syrran Emma....o sen systerdottern Emelie o svagerna Martin....
Hog feber o hosta....
Nu idag sitter vi har o mar skit...orkar inte att gora mycket! Men vi far val ta nan omgang i Yatzee....om vi orkar!
Hoppas ni har haft en harlig jul!
Kram kram!

No comments: