12.08.2010

Jag sager bara...

8 days, 0 hrs, 54 mins .......

Bara 8 dagar kvar tills vi aker...ska bli superskont att komma ivag o fa krama om familjen....det ar ju 1 ar sen sist!!
Idag har jag varit valdigt produktiv, skrivit julkort till familj o alla klienter...
Sen har jag pillat pa datan o skrivit ut en beskrivning till vara spanska klienter o kommande spanska klienter..... officiellt kan jag inte spanska! Sa jag kanner mig stolt att jag fattar vad jag skrev....
Dunk i ryggen pa mig!! :)
Allt medans jag gjorde detta har Sarah Dawn Finers julcd gatt pa hogvarv pa datan....har nog lyssnat sonder den nu. Om man nu kan lyssna sonder musik pa en data....hmmm!!??
Men bra ar den...som sagt!

Gardagen bestod av...shopping!
Pep in pa Old Navy, de har alltid en massa REA innan jul....crazy sales! Den har gangen var det "Buy 1 sweater get 2nd for free".....
Hells yeah...sa jag o fick tag pa en troja till mig o en till mannen! Blev ett o annat plagg till som slank med...
Fick ocksa reda pa att fran den 10e December fram till jul kommer de ha oppet....DYGNET RUNT!!!
Yikes!
Nog for att julhandeln ar stor har i USA...men kan det inte ga till overdrift??Kanske?Eller??...or am I crazy??

Sen pep vi ivag till IKEA, ljusen gar at som smor har hemma nu...sa det va dags att bunkra upp med lite mer! Fick ocksa med pepparkakor, glogg o skorpor hem...hur gick det till???

Imorgon blir det ...mer shopping!! Jag behover riktigt varma stovlar....hall tummen for att jag hittar nat bra!!

See ya.....kram kram!!

2 comments:

ÅSA said...

Låter underbart...med rea :)

Nu drar det ihop sig för avresa...vill bara önska en riktigt God Jul!!!

Caroline said...

God Jul Asa! Snart ar ju ni i var horna av jorden!!
Ha en underbara resa!!