12.05.2010

Hoooooooly shhhhhhhhhhh....piiiip!

11 days, 7 hrs, 51 mins ...until we leave..........
Aaaaaaaaaaaah!
Snart brinner det i knutarna...
Kanns skont att man inte behover stressa omkring i julhandlen efter en massa julklappar. I ar blir det "Julspel"...o da kan man ju kopa en massa roliga smasaker....inget speciellt till en person alltsa!
Igar efter en klient sa tog vi tillfalle att leta efter stovlar till mannen o mig....han hittade saklart vad han ville ha men inte jag...
Tyckte att skorna som de hade sag ut som....ja....vad ska jag saga!! LIKE SHIT!! Sorry...men sa ar det alltid nar jag letar efter nat specifikt...
Men...jag kollade pa herravdelningen o de hade nagra haftiga boots....kanske ska smyga in dar o prova!! Jag kan ju ocksa vanta tills vi kommer hem till good ol' Sweeeeden....vi far se!
Nehepp...kanske ska ut o hjalpa mannen o kratta lov!! Han sliter ju o har sig sa har pa sin enda lediga dag...stackarn.
An sa lange sa har vi inte sett en enda snoflinga....men kanske pa tisdag!!!
Kram pa er!!

No comments: