12.01.2010

Festen blev lyckad !
Jag stod som sagt hela mandan o lagade kottbullar o bakade cupcakes!Trodde aldrig att jag skulle bli fardig...
Pa tisdagen akte jag o mannen skyttetrafik mellan lagenheten festen skulle vara i o en annan lagenhet for att hamta mer mat o saker till festen...
Kl 7 borjade gasterna ramla in o de gillade maten...som tur e! hehe!
Kl 8 kom fodelsedags"barnet" hem....o han blev valdigt overraskad....det var valdigt lyckat!
Maten ats o njots av emellan sang o musik, fodelsedagsbarnet ar namligen sanglarare...sa det sjongs som bara den!Jattemysigt!
Vi var inte klara for att aka hem forran kl 11 pa kvallen....o vi stupade i sangen kan jag saga!
Idag har vi varldens regns o blast...o jag har gatt har hemma o pillat med julpyntet...satt upp nya gardiner o bara njutit av julkanslan!
Nu ska jag laga lite mat, det blir lins-currystuvning o stekt kott (marinerat i limesaft)....

15 days, 2 hrs, 55 mins...until we leave!! :) :) :)

1 comment:

ÅSA said...

Härligt när det man gör blir uppskattat! Ni lär komma hem till värsta julvädret, helt underbart!!!