11.28.2010

Old News...

Men jag vill anda namna att min kare far har kommit hem! Han lag pa sjukhus i nastan 1 manad...stackarn! Men 3 operationer senare ar han antligen hemma....med en ballong pa foten!
Welcome Home Pappa!!

En annan har jobbat som en gnu hela dagen...fixat med den lilla granen. Vi anvander inte en riktig gran utan en "fake"....den ar liten men den duger bra eftersom vi inte ar hemma over julen! Jag har ju inte bara pillat pa granen...utan det blev ocksa stadning o annat pynt ocksa...Julstjarnan ar uppe!!!
Inser att jag far ta en tur till IKEA o inandla lite annat silvrigt pynt...hade inte sa mycket sant markte jag. Sa jag far offra mig o aka dit....saaaa jobbigt!! :)
Forutom silver sa bestar fargtemat av turkost o vitt.....men i koket blir det lite rott! Maste ju ha lite rott!

Imorgon, Mandag, har jag fullt upp med att gora "svenska" kottbullar, o 70 cupcakes for en fodelsedagsfest pa Tisdag....
Sa det ar kanske bra om jag gar o lagger mig tidigt idag....eller???
Kraaaaaam pa er!

2 comments:

ÅSA said...

Jasså ni pyntar fast att ni firar jul i Sverige?!? Vi kör lite light pyntning, om vi nu kommer iväg?!?

Caroline said...

Vad menar du??? "Om vi nu kommer ivag"? Nu blir jag nyfiken??
Sjukdom? Snokaos??