11.18.2010

IKEAAAA!!!

I love you so much!! Tack for att du finns....
Var ju dar for inte sa lange sen o spenderade manga pengar pa bara ljus.......sa nu ska ni veta att det ar levande ljus pa varje kvall!
Drog dit en svang idag ocksa, skulle kopa en sladd till var julstjarna....men...det var inte det enda som hangde med i den blaa IKEA-"pasen"...
Ny badrumsmatta, kladnypor, pepparkakor, chokladbollar...................mm!
Sen sa pep vi ivag till Fairway, mitt favoritstalle att handla mat pa....! Jag var pa jakt efter potatismjol, fick veta att det heter potato starch har. Men sa fick jag syn pa potato flour, sa jag blev lite yr i bollen sa jag kopte bade starch o flour....
Vi far se vad som aker i muffinssmeten imorgon! heheh...
Nu ska jag googla potato starch o potato flour......
Hej hopp!!

No comments: