11.25.2010

Happy Turkey Day...

Det ar Thanksgiving, dagen da man ska stoppa i sig en massa turkey, yams, sweet potatoe pie...green beans...
Far tyvarr saga att det inte ar min favorithogtid, det kanns bara som en ledig dag!! Well well, fredagen...eller som det kallas "Black Friday"..ar rivstarten pa all julshopping. En del affarer oppnar kl 3 pa morgonen!!!!
Jag o mannen gick pa den hypen for nagra ar sen, vi tankte vi skulle fa ett jattebra pris pa en tv...akte ivag kl 5 pa morgonen....Det var fullpackat med folk o vi insag snabbt att vi kunde lika garna ha kunnat sova nagra timmar till o sen komma dit senare o fa samma pris!!
Don't do it people...don't believe the hype! Ni kanske far en troja for $15 istallet for $20....men halla....
Well well..
Haller pa att fa halet i vart tak fixat....snart far jag satta upp min julstjarna!! Hej hopp...
Har ocksa laddat ner en valdigt bra skiva av Sarah Dawn Finer: "Winterland"....wow vilken rost kvinnan har!!
Mys pa er!!

2 comments:

mammaxtre said...

En trevlig första advent önskas dig.
Cd.n med Dawn-Finer har jag funderat på att köpa. Hennes röst är sannerligen speciell.

Ha det gott

Caroline said...

Tack tack! Ja , Sarah har fatt mitt att falla pladdask....underbar musik!
Kram kram!