10.15.2010

T.G.I.F!

Aven om jag inte jobbar ett "9 to 5" jobb sa kanns det anda skont med helg. Denna eftermiddan' ska vi till Tatiana, mannens systerdotter. Hon har bjudit in en massa familj for att Joshua ar i stan.....hon alskar att ha familjefester!
Jag antar att det blir en massa mat o tjat....sa jag tar det lite lugnt med lunchen idag!

Nu nar jag sitter har o skriver har jag slangt pa en cd som jag fick av min moster for nagra ar sen "Saaa Svenskt"...har inte lyssnat pa den pa ett bra tag.
Men nu far jag hora nagra gamla goa latar ....:"sommaren i city, 1990, kommer du ihag mig?"........hahahah!!!
Eller "sommarparty pa stranden kom o dansa i sanden, alla kan da hora att...har e det sang o fest o skratt!!
Uj uj vilka minnen...
Nehepp...efter att ha lyssnat pa lite sommarlatar ska jag ta pa mig min scarf o ge mig ut i minusgraderna!
Eeeeeeeehh...jag skamtar...det ar ca 14 grader...men om man kollar pa manga amerikanare som ar ute nu kan man nastan tro att det ar snokaos o drivis....tackjacka, mossa o vantar!!
Well well......jag njuuuuuuuuuuuuter!

No comments: