9.18.2010

"The Town"



...maste ni ga o se! En sjujaklans bra film...! Efter vad som hande i Torsdags sa fick vi komma tillbaks vilken dag vi ville o kolla pa vilken film som helst. Vi hade tankt titta fardigt pa "The Other Guys" med Will Ferrell o Mark Wahlberg, men dagen fore hade varit sista dagen de visade den filmen! Det ar nog inte meningen att jag ska se en film med Mark Wahlberg ....efter att sett  "The Happening" med honom i huvudrollen sa tanker jag 550 ggr innan jag ser hans filmer!!!
Sa det blev "The Town"...skeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetabra!!!!! En valdigt bra action-thriller..
Nu ar det lordag kvall, jag fixade till en god middag...."carne frita" a la latin style. Sitter nu o funderar pa vad som ska goras imorgon!! ??
Har nog inget speciellt pa schemat verkar det som. Det blir nog till att sloa lite med karln, inte sa pjakigt!



Pa mandag ska jag antligen "fa" fornya mitt pass, bokade in mig tidigt i juni for den 20e september. Jag slipper alltsa pipa ivag till Washington DC...hej hopp!

No comments: