9.15.2010

Svarta naglar o Ullared...

Ja, kort o gott....jag satt o malade naglarna svarta medans jag kollade pa "Ullared'...
Alltid lika kul att kolla pa, men jag blir saaaaaaaaa sugen pa att aka dit o shoppa.....o sa ser man hur fin sommaren va. Annu mer hemlangtan!!

Hade ett harligt samtal med min lilla Anna idag (systerbarn)...hon var valdigt pratglad idag, andra bullar ar det nar jag gor felet att ringa nar det ar "Bollibompa"...da far man dra svaren ur henne!



Men idag sa klarade vi av en hel del, jag fick till o med tillatelse att ta med min man hem over jul....." Ja han e ju rolig o lite tokig"!! Hahah! ...o dar kom en slang av hemlangtan igen!!

Avklarade mitt forsta boxning o kickboxningspass pa nan manad idag....annars har det mest varit Pilates o annat. Sa nu kanner jag mig mor far jag saga!! Men kul va det!

Ska nu Googla "Jewish Holidays"...maste lara mig alla dessa "helgdagar" de har.....ser knappt vara klienter i September pga alla dessa bestammelser!

Hej hej!

No comments: