9.04.2010

Lordagsmys!

Alldeles underbart vader, vinden e stark o blaser rakt igenom lagenheten...har ju absolut ALLA fonstren oppna!!!!
Jag o mannen har varit hemma hela dan...bara tagit det lugnt!
Fixade till en kraftsoppa...efter lilla mors recept! Underbart god blev den...o till det hade vi ju saklart en heeeeeeeeel "lada" med kraftor...inhandlade pa IKEA!



Till efterratt blev det decaf kaffe o en kanelbulle....kan det blir svenskare an sa??
Nu sitter jag o smaglor pa nan film...kanske skulle stanga av dumburken o lasa en bok istallet??
Gick igenom mitt "bibliotek".....letade efter "The Alienist" av Caleb Carr!! En fantastiskt bra bok...har nog last den 2-3 ggr, blev sugen pa att lasa den igen!




Tji fick jag...hade ju skickat den till lillsyrran.....sa den ligger i Sviiiden o samlar damm. Yuuuhhhp.....da far jag val borja lasa nagot nytt!! Any suggestions???

No comments: