8.16.2010

Brak...

Det ar inte ofta jag o min man brakar....men vi kan flyga i luven pa varanna nar det angar religion, Gud etc etc....
Han kommer fran en katolsk familj o jag....ja man kan val kalla mg icke troende kristen!! Eller??
Well...
Mannen har pa den senaste tiden gatt in i en valdigt spirituell o sjalslig bana.....han laser o studerar mycket o han laser bibeln lite da o da. Jag har inga problem med att han laser bibeln, men enligt mig sa kan man inte lasa den o ta det pa fullt allvar..man far ta det med en nypa salt. For mig ar det som om jag skulle lasa Grekisk Mytologi.....som en saga helt enkelt.
Ok...sa braket borjar med att mannen tror att jag kallar honom religos! Det har hant att jag gjort det forr o da gick det toalt nerfor... Men den har gangen gjorde jag inte det...men han flog pa mig direkt! O da va det kort!
Jag ar en san person som nar jag blir arg sa vill jag tanka pa saken ...kanske lugna ner mig en stund innan jag borjar braka. Tanka igenom saken innan..typ. Men mannen min ar annorlunda...... :) ...sa vi brakade o sa saker som man inte alls menade etc.
Well....efter det orkade jag inte prata mer...sa det blev tyst i en timme eller mer.
Nu ar allt over o livet ar som vanligt igen. We said our "sorries"...
........
Just one of those days........I guess!!

No comments: