6.16.2010

Trotter...

Hade varldens kortaste somn inatt...nan timmes skonhetssomn blev det bara! Varfor??? Nada aning!
Vaknade ocksa till att hela sovrummet var tackt av fjadrar o dun......forst trodde jag att en av katterna hade fatt tag i en stackars fagel....men upptackte till sist att det var ett hal i vart duntacke!! Sa nu har jag sytt o varit duktig....ingen expert lagning kan jag saga....men vad gor man nar man inte har en symaskin!!!???
Appropa symaskin....sag en reklam for Husqvarna! Eller "hosskwarna" som det uttalades...hehehe! Men det var inte reklam for en gammal hederlig symaskin utan nan tradgards "power tool"....det ni!!
Sa nu sitter jag har o kampar med att halla ogonen oppna....far se om jag far nagot gjort med var website idag...kanske inte den basta dan att sitt o fixa med foton heller!!
Ha det gott mina medbloggare!!

No comments: