4.13.2010

Phewwwwwwww.......

Sondagens bravader blev valdigt lyckade!! Bakade 3 chokladtartor som gick at som smor....Fick till o med applader.......eeeeeeh!
Vi far se vad som hander med detta i framtiden....den som lever far se som sagt!
Deklarationen ar gjord o inlamnad...tack var nan "tax-credit" som Obama har infort sa behovde vi betala en anings mindre i ar.....annars hade vi fatt punga ut med $3000...............yikes! Istallet blev det mindre an 1/3 av det! Phewwwwwwww! Gotta love that Obama!
Nu ska vi in till stan, vi har 3 klienter i eftermiddag...skulle varit 5...men men...folk gillar att komma med ursakter!.....precis som jag kan gora ibland.....hihi!
Innan klienterna ska jag lamna tillbaka en svart klanning som jag kopte pa Old Navy..skrev om den i ett forgaende inlagg ........sag saaaaaaaaaaa snygg ut....men jaaaaaaaaaklar va den satt fel! Inte alls snygg....!
Well well....sa kan det ga!
Kram pa er allihop!

5 comments:

ÅSA said...

Spännande! Men du, var har du recepten på chokladtårtorna???

Caroline said...

Asa----jadu....den som hade svar pa det!! ;) Jag far forsoka oversatta matt o sant till cl o l...istallet for cups o ounces...! Men det ska val jag klara av!! ..hmm? Har ni kommit hem nu?? Hur var det??

Camilla said...

Vad kul att det gick bra!

Anonymous said...

Awwwww! Synd på klänningen!!!! :-/ VIlken var det som inte passade??? (jag = nyfiken :-D)

KRAMAR!
☯Johanna

Caroline said...

Camilla-nu ska vi se om det blir mer jobb! :)

Johanna-den svarta! Inte alls sa fin som jag trodde...satt alldeles fel! Well well...bytte till en klanning utan axel-band??Heter det sa??eeeeehh...o en gul vaska! Hepp!