4.05.2010

Ooooooooohmmm...

Kanner mig utvilad...o huvudvarken ar antligen borta! Vi vaknade tidigt igar ,sondag, tranade 2 klienter i stan. Sen pep vi ivag for en brunch i NJ o sen handlade vi lite infor den kommande veckan....sen pep vi hemat. Kande pa mig att nat var pa gang....o dar kom den...efter brunchen....huvudvarken ALLAN!
Det var ju en heeeeelt underbar dag igar...solen sken o det var varmt o harligt. Men det kunde jag inte njuta av....det var bara till att aka hem o slanga sig i sangen! Somnade faktiskt...o tyckte att varken var borta....Men nar jag o mannen satt o tittade pa "Up in the air"...sa kom den smygande igen!
Slangde mig i sangen vid halv 11.......o sov tills halv 9.........
O nu ar den dar forbannade varken borta...antligen!
Idag har vi annu en underbar dag. Jag o mannen ar lediga sa vi ska ta tag i lite rojning, fixa till var lilla uteplats....slanga en massa saker! Det ar dags for varstadning pa Harrison Street!
Kram pa er alla o hoppas ni njuter av varen...om ni har nagon var alltsa!


No comments: