2.05.2010

Where is it??

Snon som skulle ha kommit vid 6-tiden ser jag inte skymten av. Inte ens en enda flinga o klockan ar 11.30pm....
Var o handlade o folk sprang omkring med eld i baken o jag horde "Hurry up, we have to get out of here before the snow comes". Nog for att folk inte har vinterdack pa bilarna...men det blir ju inte stora berg med sno o drivis direkt!
De varnade for storm pa nyheterna, "Folks, don't go out unless it's an emergency"!! Yikes va man kan bre pa det da!
Kan ocksa meddela att allt som hor SuperBowl till, da menar jag i matvag, var puts vack fran hyllorna. Rott kott, chips, lask...mmm....
Det var ju tur att vi inte ater sant i det har hushallet....eller tittar pa SuperBowl....
Imorgon blir det en innedag om det blir sa mycket sno som de har varnat for. Vi planerar da att lara kanna var nya DVR (Tivo)....eller jag ska lara mannen. Han kan vara lite "technically challenged" ibland.
Vad ska ni andra hitta pa?

3 comments:

ÅSA said...

..finns en lite utmärkelse till dig på min blogg :)

Lillen... said...

Om de som vart här är på väg till er så får ni bunkra upp dudes!!!!=)

Caroline said...

Asa-tack tack! Den ska jag kolla in nar jag far tid! Kram!

Lillen-...naj...sa mycket sno blev det inte! Nu har folk mat i flera veckor..hoppas de vet hur de ska bevara den nu!:)