2.15.2010

Hej o ha.......

Springer omkring o organiserar o packar....
O varfor gor jag det??
Jo...imorron ska vi ivag till North Caldwell, NJ o vara hus-hund-katt o marsvinsvakter....vi stannar tills pa sondag! Har sjalv 2 katter, Spot o Bono! Spot far stanna hemma...hon ar inte sa "travelfriendly"....alltsa hon trivs bast hemma i sin egen miljo! Sa har hon varit anda sen hon bestamde sig for att bli var katt for nagra ar sedan. Bono, han foljer garna med....gillar nya miljoer o nya kompisar!
Hoppas bara det funkar med katterna som vi ska ta hand om....kan bli intressant! Den som lever far se helt enkelt!
De snackas om sno igen....men jag vagrar att tanka pa det....utan jag ser bara sol o varmare grader framfor mig!! NO MORE SNOOOOOOW!VILL INTE, VILL INTE, VILL INTE!
Nehej...maste meditera bort min huvudvark o sen fortsatta med packningen! Kram pa er o hoppas Alla Hjartans Dag gav mycket loooooooooooove.........

No comments: