11.26.2009

...you little turkey you....

Happy Thanksgiving!
Har precis slokollat pa "Macy's Thanksgiving Day Parade" o druckit en stor kopp kaffe! Maste ha mycket energi, ska ivag pa 3 olika Thanksgiving-middagar......pheewww!
Forst ska vi till en klient pa Manhattan, sen till min mans kusin som har flugit in fran Kalifornien o sen bar det av till nagra systerbarn!.....
Bast att ta pa sig leggings eller?? Sa magen har lite rum.....to breath!!??
Ar ganska glad att vi firar med mannens familj....for jag klarar inte av en riktig amerikansk Thanksgiving....med all dess mat!! Om man nu vill kalla det mat...?
Min Amerikanska familj var namligen, ar namligen, inte sa bra pa matlagning......o da blir det ju som det blir! Sa jag har blivit lite avskrackt...fran stuffing....pumpkin pie.....med marshmallows....green bean casserole..........iiihhh!
Nehepp.. i ar ska vi ivag pa en harlig middag hos en Puerto Ricansk/Ecuadoriansk familj....sager man sa??
MMmmm....det ser jag fram emot........
See ya......have a good one!

2 comments:

Lillen... said...

WHOHO! Happy thanksgiving... Jag är tacksam fööööörrr att du inte är hemma. Mooohahah!!

Caroline said...

Emmmmaaa..........jadu alltid nat att vara tacksam for!;)
Har du skramt ihjal folk nu me din skrovliga stamma???? tyckte jag laste nat pa HN "Stora kravaller pa Fontanhuset efter Karaoke-kvall. 500 poliser tillakallade...."....hmmm???