11.05.2009

S I Ferry.....


2 comments:

mammaxtre said...

Hej, jag har kikat in i din blogg vid ett par tillfällen och tänkte att det nu var dags att lämna en kommentar. Blir aningens avundsjuk på dig som bor Over There. I oktober detta år uppfyllde jag min dröm genom att resa till NY. Den resan berikade mitt liv och jag har en stark längtan att åka tillbaka dit. Staten Island Ferry åkte jag och min vännina med. Det var en riktigt höjdare tyckte jag. Att se silhuetten av Manhattan var fantastiskt. Ha det gott.

Caroline said...

Hejsan o valkommen till min blogg! :)
Ja NY lamnar manga intryck o kanslor...Men det kanns ganska konstigt att detta ar min vardag...aka med SI farjan in till stan...jobba...Ibland far man ta en stund o riktigt tanka pa det! Harligt!
Kram pa dig o kom garna tillbaks!