10.13.2009

....tom i bollen.......

Avslutade forra inlagget lite snabbt......och utan att ha skrivit vad jag kopte igar......


...tadaaaahhh.....


Min gamla mobil har varit lite kinkig pa senaste tiden, o igar tog den sin sista suck.....sa jag fick pipa in till en TMobile affar o kolla vad de hade att erbjuda.....
Det blev en Blackberry Curve........o jag maste erkanna att jag e lite kar......:)
Man kan emaila,smsa, chatta pa Yahoo messenger, surfa pa natet, ta kort, filma......ja nastan allt....

Men jag undrar om jag gjorde ratt att valja rod istallet for "titan".............weeelll......

5 comments:

Anonymous said...

Den var mkt cool som Anna hade sagt. Ha´d gott. Kram Malllan

Caroline said...

Malin-ja den ar jattecooool! Jag kan styra varlden fran den telefonen...hehehe!

Caroline said...

Malin-ga med pa Facebook..........snalla!!!!

ÅSA said...

Så cool, blir lätt avis...Ska också se mej om efter en ny men en sådan du har kostar en del...De rika de kan :)

Caroline said...

Asa-ja den ar saaaaaaa coooool! Jag ar gorkar! Fick den ganska billigt, pga att det var dags for en "uppgradering"......far det varannat ar genom mitt telefonbolag.