9.22.2009

Jaha.....what else??

Som jag skrev i forra inlagget sa har vi det liiite motigt just nu...men vi ser det positiva i det hela! Vi kommer ur detta.........
Kom hem igarkvall.......o sa knackar det pa dorren. Det var var kare husvard Jeff....som sager att gasen hade blivit avstangd pa dagen...o att han inte vet nar den kommer "igang" igen.........
Sa detta betyder....ingen matlagning...eller varmt vatten!
Kackt va??
Men......en positiv grej.....bestallde lite klader fran Old Navy forra veckan....o det paketet stod vi dorren nar vi kom hem! Nu har jag ett par nya jeans, 2 tjocka goa host o vinter trojor o ett par leggings....en sot morkbla topp....o en randig scarf....o sa en julklapp som jag ju inte kan avsloja har!!!
Sa nu kan hosten komma....for jag vill anvanda jeans o tjocka trojor!





5 comments:

ÅSA said...

Jag känner mej redo... Här hemma är det höstligt men varmt...undrar när stövlarna kan komma fram`???

Lillen... said...

BAH!! Fanns den scarfen i vitt o grått!!! Bbuuuu!!! FUUUSSK!! Tar du med dig den hem nån gång så lär jag snatta den....seriöst! I got my eyes on de jäkla sjal!!!!!

Caroline said...

Asa-....ja jag kanner for host nu!! Kura upp i soffan under go filt med en bra bok....mmm!

Lillen-*islandskt uttal...den fanns i gra o beeeiiigggeee....

Anonymous said...

Åh, gillar Old Navy! Vi har en Old Navy-outlet i PR men oftast hittar jag snygga och billiga toppar även i den vanliga affären. Brukar köpa på mig ett gäng roliga t-shirts och ta med hem till Sverige som presenter.
Hoppas att det motiga försvinner snart och jobbigt när gasen inte är på.
Kram!

Caroline said...

Petra-ja....jag gillar verkligen Old Navy. Var "tvungen" att ga in dit forra veckan...stod ju "50% extra off"...hittade tshirtar for $2.50.....!
Tack for de uppmuntrande orden....jag ser ett ljus i tunneln far jag saga. Gasen kom tillbaks pa tisdan....som tur ar!:)

Kram pa dig!