7.24.2009

Here we go.....

Det blev "The Ugly Truth", maken var inte pa humor att kolla pa en skrackis. Ibland kan romatiska komedier blir sadar......blaa...trakiga. Samma gamla svammel o handling! Men den har var riktigt rolig o bra.......ar inte helt fel att vila ogonen pa Gerard Butler i 1.5 heller!
Tummen upp for den alltsa!
Imorgon bar det av tidigt till North Caldwell, NJ.......ska slanga oss vid poolen o ligga dar o lata oss hela dan! Men inte innan jag far mitt traningspass avklarat, hoppas det inte blir for varmt sa jag kan trana ute.....
Ser ocksa fram emot en harlig lunch/middag pa Forte's......de har den mest underbara "Seafood Salad".........vattnas i munnen bara jag tanker pa den! Det ar ingen speciell sas eller nat pa den.....bara en massa harliga skaldjur av alla dess slag!! Frascht o harligt!!!
Nu ska jag packa badklader o allt sant!
Hej hopp!

No comments: