6.04.2009

Regn,aska, katten 'goes bonkers"...o nada TV!

Japp.....jag summerade nog upp gardagen i den meningen. Men jag forklarar...for er som ar intresserade!
Vaknade igar morse av att askan harjade som bara den.....o regnet bara oste ner. Ar det verkligen den 3e Juni? tankte jag for mig sjalv.....well well.
Slog pa tv'n for att kolla hur vadret skulle bli resten av dagen......o jag mottes av en bla tv-bild....kvittade vad jag gjorde....fortfarande nada sandning. Sket i det...hade inte tid att sitta dar o pilla,skulle ju med mannnen in till stan.
Vi tranade klienter o sen avnjot vi en lunch pa "Energy Kitchen"..chicken thai wrap, corn o lentil soup................mmmmm......eller mmm for ett tag sen sa tyckte magen inte om"peanut-sasen" som fanns i "wrappen"..(hihi)........e jag allregisk???Well well!
Sen sa meddelade var halv atta klient att hon satt fast i ett mote.....sa hon kunde inte trana med mannen idag. Vi fick aka hem tidigare...wehoooo! Eller....vi satt fast i bilko hela vagen hem....genom Manhattan, Brooklyn o pa Verrazano Bridge till Staten Island.....suck.....ZZZzzzzzZZZZ!
Kom hem....katten hade rivit ner en massa papper o viktiga saker pa kontoret.........borjade allvarligt tanka pa att adoptera bort honom....men efter en timme sa forsvann den kanslan nar han borjade gosa med mid i knat!!! Jajaja!
Tv'n funkade fortfarande inte....ringde for att fa hjalp....de kunde inte hjalpa sa imorgon kommer en snall karl..eller kvinna for att fixa det.
So now what?? Kunde inte se pa "So you think you can dance"........sa jag o mannen lade oss ner o pratade.............tills vi somnade bada tva. Vaknade vid halv tolv pa natten att alla ljus va pa o att storkatten Spotty krafsade pa dorren!
Matade katterna, kollade pa nyheterna pa SVT.se..........o sen krop jag i sangen igen! Hej hopp!
Idag.........vad gor jag idag???
Jag aterkommer med det senare! Haj haj!

No comments: